ברוך הבא לאתר הקניות של חברת Gamesir.
שביעות רצון הלקוח הינה ערך עליון אשר עליו אנו שמים דגש מרכזי , לכן – על מנת לעמוד לשירותך נאמנה, להלן תקנון החברה בו מפורטים התנאים לרכישה באתרנו:
תקנון Gamesir
כל רכישה באתרנו מהווה הסכמת הלקוח לתנאי התקנון.
Gamesir שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי התקנון בכל עת.
האתר משמש כחנות לשיווק מוצרי גיימינג. טרם ביצוע ההזמנה יש לבצע פעולת הרשמה והקלדת פרטים בסיסיים אשר ישמשו את החברה לדיוור על מבצעים או הנחות שיחולו מעת לעת וחשוב מכך פרטים אלו ישמשו במקרה הצורך להתקשרות מול הלקוח במקרה של תקלה או שינוי בפרטי העסקה.
על כך פעולת רכישה תתבצע בדיקת כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע"י חברת האשראי תנתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה או נדחתה. רק אישור בדבר ביצוע העסקה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלוונטיים יהווה אישור על קליטת ההזמנה. הרישום במחשבי החברה יהווה ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
במקרה שהעסקה לא אושרה ע"י חברת האשראי, יקבל מבצע ההזמנה הודעה לאחד מאמצעי ההתקשרות שהשאיר בעת ביצוע ההזמנה. במקרה כזה תהיה החנות רשאית לראות עסקה זו כמבוטלת.
ספירת ימי המשלוח המצוינים באתר תחל ממועד אישור העסקה ע"י חברת האשראי.
מחירים המופיעים באתר כוללים מע"מ כחוק.
מחיר המוצרים המפורסמים באתר
מחיר המוצר אינו כולל דמי משלוח.(אלא אם צויין אחרת).
אחריות לכלל המוצרים
האתר הוא של חברת ג.גיימסיר ישראל בע"מ והינה יבואן רשמי של המותג.
בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006 ניתנת למוצרי חשמל ואלקטרוניקה שמחירם עולה על 150 ש"ח תעודת אחריות של היבואן או היצרן במהלך השנה הראשונה. יובהר כי בהתאם לתקנות, במכר של מוצר אשר מחירו עולה על 400 ש"ח , יחולו על האתר חובות היצרן או היבואן כאשר אין אפשרות לאתרם.
תנאים נוספים:
קבלת אחריות ושירות על המוצר יתבצע בהצגת חשבונית קנייה מחברת ג.גיימסיר ישראל בע"מ אשר שהונפקה למוצר אשר נרכש ממנה – במידה וללקוח אין חשבונית קניה מסיבה של אובדן או נזק שנגרם לחשבונית או כל סיבה אחרת – יש לציין זאת במעמד השליחה ולכתובת מייל info@gamesir.co.il אחרת לא יטופל המוצר על ידי החברה ויוחזר ללקוח.
האחריות תיכנס לתוקף מיום רכישת המוצר.
במקרה שצריך להפעיל את האחריות, מוטלת על הרוכש האחריות להביא את המוצר ולחנות ולהחזירו, כולל העלויות המשתמעות מכך
האחריות על מוצר כוללת את כל רכיביו בשנת האחריות הראשונה.
סימני תיקון ע"י גורם לא מוסמך, או מעבדה אחרת, יגרמו לפקיעת האחריות, במקרה כזה עלות הנזק תחול על הרוכש , כמו כן גם בדיקת המוצר תחול על חשבון הרוכש ותהווה 30 ש"ח דמי טיפול.
העדפת תיקון המוצר על פני החלפתו, ולהיפך, הינה זכות השמורה לשיקול הדעת של צוות Gamesir בלבד.
זמני אספקה
מועדי אספקת מוצרים הנם על פי המועדים הנקובים בדף המכירה של המוצר, אלא אם צויין מפורשות אחרת. זמני אספקה כוללים ימי עסקים בלבד (ימים א-ה) ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג. במידה וגורמים או אירועים שאינם בשליטת מפעילי האתר יעכבו או ימנעו את קיום מכירת המוצרים או את אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, האתר מטעמה של החברה יציעו לצרכן לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה, וישיבו לו את מלוא כספו.
תנאים נוספים:
הזמנה טלפונית ללא אמצעי תשלום מראש אינו מחייב את החנות לספק את המוצר ואו לשריין את המוצר והמחיר.
אופן המשלוח ועלותו תקבע ע"י המזמין תוך בחירת האפשרויות העומדות לרשותו באתר.
התחייבות האספקה הינה התחייבותנו להוציא את המשלוח מהחנות לכיוון הלקוח עד תום ימי האספקה המצוינים.
מרגע השילוח, זמן ההגעה תלוי אך ורק בסוג המשלוח שבחר המזמין.
לדגו' – 3 ימי אספקה – 3 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה, עד להוצאתו למשלוח.
ביטול עסקה
1. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
2. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא"ל/דואר.
3. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר לחברת GAMESIR על חשבון הצרכן.
4. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון חברת GAMESIR .
5. המוצר יוחזר באריזתו המקורית במידה והלקוח התחרט – זאת כאשר אף רכיב מהאריזה נפגם (כולל שקיות האביזרים הנלווים בתוך כל אריזה) , למעט מקרה שהמוצר הגיע פגום מהחברה.
6. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר זאת עקב החזרתו שלא לפי ההסכם.
7. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
8. החנות רשאית לראות עסקה כמבוטלת באם לא ניתן היה ליצור קשר עם הלקוח במשך מספר ימים לאחר ביצוע ההזמנה, בדרכי התקשורת שסיפק בעת ההזמנה.
מלאי
האתר יקיים בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה. כאשר המלאי עומד בפני סיום יידע מפעיל האתר את הצרכנים על כך או יעדכן את מספר המוצרים שנותרו במלאי במקום בולט באתר. אם לאחר ביצוע הזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן תוך יום עסקים ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלא הכסף ששולם.
צוות Gamesir עושה כל שביכולתו לעדכן את האתר ולמנוע טעויות בפרסום מוצרים ובתמחור שלהם.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחירי המוצרים בכל עת ללא הודעה מוקדמת.
אחריות כללית בגין פעילות האתר
1. החברה לא תישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתעשה על ידי משתתפים באתר במהלך המכירות בו או בגין כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה.
2. החברה עושה ותעשה כל מאמץ לשמור על תקינות פעילותו של האתר אך לא מתחייבת שהשירות בו לא יופרע עקב תקלות בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת, והיא לא תהיה אחריות לתקלות או שיבושים ברשת האינטרנט או בקווי התקשורת.
סמכויות שיפוט
כל סכסוך משפטי יידון באחת מערי המחוז אשדוד-אשקלון
תמונות להמחשה
לעיתים ייתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין המוצרים כפי שיסופקו בפועל. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתאור המוצר, לא יחייב הדבר את העסק, העסק יאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם.
אבטחת מידע ופרטיות
החברה מקפידה לנהל את האתר בזהירות, מיומנות, ובאופן מבוקר ונוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע שהעביר המזמין. העברת נתוני כרטיסי האשראי באתר מתבצעת על-פי התקן בצורה מוצפנת בטכנולוגית SSL. . במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או בשל אירועים הנובעים מכוח עליון, החברה לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם למזמין או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
החברה מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי המזמינים הרשומים באתר, אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל-מנת לאפשר את ביצוע ההזמנות.
תודה שבחרתם בחברת Gamesir ! אנו מאחלים לכם חווית גלישה מהנה באתרנו.
///
לכל בירור או שאלה, מוקד שירות הלקוחות עומד לרשותכם:
טלפון: 055-934872
ימים א ' -ה ' בין השעות: 10:00 – 16:00
או במייל : info@gamesir.co.il
///